4+4teyim bugün doktora gittim. Dün ve bugün kahverengi ip gibi bisey gelmişti peçeteye silince. Doktor da kahverengi hafif lekelenme var gibi dedi. Keseyi tam olarak göremedi bozulmuş kese ya da kanama alanı da olabilir dedi :( 2 gün beta takibi istedi. Bugün beta hcg 2950 geldi. Progestan verdi ama içim hiç rahat değil ne yapacağımı bilmiyorum