Oz_bebek9396 Aysll33 aynen benimde böyleydi 3 4 haftalıkken öğrendim ama keseyi gördüm sadece bebeği görmek için erkendi 6 hafta olunca gördük
Busranur_mnts Meryem345 ne zaman kürtaj oldun canım betanı sıfırlanmasını takip ettin mi ben de düşük yaptım 15 günde falan sıfırlandı
Mihrasina_ Meryem345 aynı böyleydi benimde negatif çıktı dün çok üzüldüm testin markası iyise güvenin
Meryem345 Busranur_mnts en son 4.71 oldu doktor bu zaten sıfır anlamında geliyor değer normal demişti en son ben geçen ay oldum kürtaj bide geçen sene
Busranur_mnts Meryem345 Hmm anladım canım testi tekrar et 2 gün sonra koyulaşma olacak mı bak hayırlısı olsun vardır inşallah