Arkadaşlar merhaba biliyorsunuz havalar aşırı sıcakladı. Benim de doğumum çok yaklaştı. Bebeğin bütün kıyafetleri hazır hepsi pamuklu ince şeyler ama hava o kadar sıcak ki onlar bile bebeğimi terletecekmiş gibi hissediyorum. İnternette yenidoğan tulumları vs görüyorum böyle kısa kollu şortlu tulumlar. Bir yandan annem kv falan bebek yeni doğduğu için üşür giyemez öyle şeyler diyorlar ama bilemedim. Siz daha önce yenidoğanlarda kısa kıyafetler kullandınız mı? Bana da tavsiye eder misiniz almalı mıyım sizce?