Bebeğim 21+3 haftalık bugün doktor ayrıntılıda beynine bakarken bir dokuyu göremedim dedi baya baktı, 2 hafta sonra tekrar çağırdı o zaman tekrar bakıyım dedi, eğer bir problem görürse mr çekileceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda canım çok sıkıldı🥺