Hanımlar merhaba, 11.06.2025 tarihi itibariyle 32+2de doğum izni analık raporum başladı. Anlayamadigim birsey var yardimci olursaniz çok sevinirim. Maaş ödemelerimiz nasıl gerçekleşiyor. Rapor parası nasıl hesaplanıp nasıl yatıyor. Bilen arkadaşlar destek olabilir mi?