Noluyoya hangi hastanede doğum yaptınız acaba. Geçmiş olsun öncelikle iyi geçmesine çok sevindim. Şu an ben de aynı durumdayım 29 haftalığım gebeliğin başında 1 cm bile olmayan miyomum 7 cm oldu sezaryenle alınacağı söyleniyor. Ancak gittiğim kadın doğum hastanesi bana riskli olduğunu kanamanın çok yoğun olabileceğini kan bankası ve hem yetişkin hem bebek yoğun bakım ünitesi olan bi hastaneye gitmemi söyledi. Ya şehir hastanesi ya da eğitim araştırma hastanesi olmalı dedi. Korkuttu baya. Şimdi bu sebeple İstanbul başakşehir çam ve sakura şehir hastanesine gidiyorum . Kontrollerime sürekli farklı bir doktor denk geliyor randevu bulmak sıkıntı ve hastane hakkında iyi şeyler duymuyorum. Doğumhane berbat diyolar pişman olanlar olmuş vs. şu an 29 haftalığım ve kendimi çok güvensiz hissediyorum stres oldum napacağım nereye gideceğim düzenli güvenebileceğim bi doktorum da yok. Lütfen bilgisi olanlar bana tecrübelerinden bahsedebilir mi