Betulceeblog emin ol seni en iyi ben anlarım. 5 kez testte pozitif görüp 5 i de hayal kırıklığıyla sonuçlandı. Ben bunları yaşarken etraftan gelen kırıcı yorumlar da cabası. Kaç zaman boyunca ailem üzülmesin diye mutlu görünmeye çalışıp yalnız kaldığım her an hıçkıra hıçkıra ağladım. Kaç kişinin" evleneli çok oldu neden çocuk yapmıyorsun, aa yoksa olmuyor mu" gibi hadsiz yorumlarına maruz kalıp eve dönüp ağlamalarımın sayısını hatırlamıyorum bile. Ama emin ol geçiyor arkadaşım. Hiç ummadığın anda senin de gönlünde çiçekler açacak eminim. Bundan sonra dualarımdasın🌸