Kizlar 4+5 günlük gebelik kanama ve pıhtı sorunu vardi bugun doktora gittim henuz kese gorunmuyor ama rahim kalinlasmaya baslamis dedi pıhtı icin bişey demedi progestan verdi kanama her hamilelikte olur bazilarinda hamilelik boyunca olur korkma falan dedi.Rahmin kalinlasmasi iyi bişey mi?