Kvsr46kvsr Kaçıncı haftada hazırladınız kızlar.? 29+5 olduk. Erken mi daha, biraz bekliyim mi bilemedim. İyi ki üçüncü doğumum olacak , her şeyde telaş yapıyoruz yine anneler olarak 😅
Mrscakir Kvsr46kvsr herşeyiniz hazırsa hazırlayın kenarda dursun erken hazırlamanın bi zararı olmaz sonuçta hem ağırlaşmadan daha rahat hazırlarsınız ☺️
5_erkek_annesi Kvsr46kvsr 31 haftadayım geçen hafta 30 haftada hazırladım bitirdim çantayı koydum kenara
Kvsr46kvsr Minik1Civciv ya zaten eksikler var, bir iki haftaya onları tamamlarım. Sonrada hazırlıyım o zaman. Gecikmeden
Minik1Civciv Kvsr46kvsr bence de kuzum dursun kenarda hazır olsun bende 31+5 im bebeğinkiler hazır ben kendi eşyalarımı yıkayıp koycam onlar kaldı
Kvsr46kvsr Mrscakir eksikler var daha , cinsiyet değişikliği olunca sil baştan başladık 😊 hemen tamamlıcam ❤️
Mrscakir Kvsr46kvsr erken doğum riskiniz yoksa daha zamanınız var zaten ☺️ ben 34.haftada hazırlamaya başladım 36-37.haftalarda kapatmıştım çantayı 😬 doktorum erken doğum gözükmüyor demişti bana o yüzden ☺️
a-koroglu 32 haftadayız ben bebişin kıyafetlerini emzirme ihtiyaçlarını alt değiştirme ihtiyaçlarını ve hemşireye verilecekleri küçük hurçlara koydum sadece benim pijamalarım ve bakım ürünlerim kaldı 34te tamamlamayı düşünüyorum listemi yaptım
Muhammederva Benimki de 34+3 oldu bu hafta sonu hazırlayacağım son alınacakları alıp 38. haftada sezeryana alınacağım
Kvsr46kvsr Muhammederva iyi dayanmışsınız o haftaya kadar 😅 ben çıldırıyorum sanki hemen doğuma gidicekmişim gibi
Kvsr46kvsr 5_erkek_annesi sizde hızlısınız 😀 bende sabırsızlanıyodum, hemen halletmem lazımmm. Sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️
5_erkek_annesi Kvsr46kvsr bana kalsa 34 haftada diyordum başından beri ama köye gıdıcez pazar günü döndüğümde 34 yada 35 haftada olucam yapamam o yorgunlukta bide temizlik felan sezeryan olucam bide yetiştiremem o halde diye yaptım 😁
Muhammederva Kvsr46kvsr kıyafetlerini falan aldım lohusa takımlarımı da aldım sadece bezi ıslak mendili falan kaldı bakma bende ilkinde dayanamadım 2. de biraz daha ağırdan alıyorum kendiniz içinde depend alın kızlar benim çevremde kullanan herkes çok memnun
Kvsr46kvsr Mrscakir riskim yok ama aldıklarım kenarda öyle durunca içimmkıpır kıpır ediyor 😅 bekleyemicem heralde , erken hazırlayanlardan olucam
Kvsr46kvsr Muhammederva ben sezaryen olucam, depend giyinmek beni zorlar ya. Ameliyathaneden çıktıktan sonra kıyafet giyinirken pede geçmiştim direkt. Bundada öyle yaparım diye düşünüyorum