Anonymouse Kızlar selam, emzirmeme destek mama kullanıyorum eşim şırıngayla veriyor ama ben cesaret edemiyorum, geçen gün anne sütü kaşıyla denedim genzine kaçırdım. Meme reddi yapmayacak biberon önerilerinize açığım. Elimde mamajoo anti kolik biberon var.
Srp53 Anonymouse mamajoo anti kolik kullandım 3 ay ben günde bir kez mama veriyordum sadece. Şimdi lansinoh yavaş akış kullanıyorum yine bir red yaşamadık. Belki günde bir kez verdiğim için bilmiyorum. Ama bu bebekten bebeğe de değişiyor.
hamcokelek33 Aydnkynk merhaba lansinohun hangi ucunun modeli en yavaş akışlısı, bendeki ucu çevirince bile damlatıyor aventin 3 numara ucu bile daha yavaş akışlı geldi bize
Redpepper Como tomo tek önerebileceğim. Diğerlerinde risk var bir bebekte red olmaz sizinkinde olur o hiç belli olmuyor
Bebekmert Anonymouse benim bebeğim de 2 aylık günde bir defa veriyorum mama onda da mamajo ile veriyorum hep