ShutUp bilemiyorum canım ya daha farklı olması gerekiyor dedi gösterdi. Ama gerçekten benimde öyle bir sancım yokki sadece adet sancısı gibi var şuandada. Yarın istersen erkenden gel yatış yaptır suni sancıyla başlatırız dedi ama ben istemedim. Bebekte bi sıkıntı yok sonuçta bi acelemizde yok kendi sancısıyla gelsin diye