KubBal Merhaba. Ben 7. haftadayım kalp atısı gördük ama duyamadık. Doktor gelişim iki haftadır aynı kalp atısı da yok alalım dedi ben asla istemedim böyle bir şey yaşayan var mı lütfen dönüş yapar mısınız…
Kikiriki KubBal burda hu durumla ilgili kötü deneyimleri olanlarda var iyi olanlarda var ama gelişi i aynıysa 2 haftadır 7. Haftadaysa veya 2 haftadır siz 7. Haftadayım diyor bebek 5 de kaldıysa çok büyük bir atak olmayabilir yine de 1 hafta daha bekleyin isterseniz tekrar gidin
KubBal Dün ultrasonda yine İki haftadır gelişim duraklamıs görünüyor dedi ve dün ikinci kez damla damla kanama oldu. Kalp atışı tek umudum…