Merhabalar 38+0 haftalık hamilelik kız bebek kilosu 3300 ara sıra ağrılarım oluyor ilk hamileliğim o yüzden sancımı değil mi bilmiyorum hastaneye gittiğimde 0 sancı dün kontrolüm vardı alt tarafta inanılmaz bir baskı var ve vajinamla belimde ağrı var 1 haftadır ishalim ve hiç iştahım yok dün kontrolde hiç sancım çıkmadı açıklığıma baktı o da yok açıkcası doktorum bekliyordu biraz değişik oldu bugün asla yerimden kalkamıyorum üzerimde büyük bir yük var çok azda bel ağrısı var benim gibi olup normal doğum yapanlar var mı yada 6. Hissine güvenenler ne zaman doğururum sizce çok yoruldum 🥹🥺🤦🏻♀️