Ben o haftada kıyafetleri yıkayıp neler koyarım vs diye ayırmıştım 31 gibi falan da bavul düzenleyiciye koymuştum iyi ki yapmışım hafta geçtikçe ağırlaşıyorum sıcakta bir şey yapasım da gelmiyor ayaklarım şiş ayakta duramıyorum bence yavaştan hazırlayın kafanız rahat olur bu arada iyi ki hazırlamışım dediğim bir nokta da yarın doğuma giriyorum suyum kritik olduğu için 36 haftalığım o yüzden iyi ki hazırlamışım her şeyimi