tugba-yusra Kızlarrr hurafe olduğunu biliyorum ama yine de saçlarımı kestirmeye çekiniyorum aranızda kestiren var mı bi arkadaşım kestirmiş kestirme uzamıyor demişti
2cocuk2kopek tugba-yusra ilk gebeliğimde de kestirdim bunda da kestirdim. Hurafe sadece başka bişey değil o zaman çocuğu 40 günde evden hiç çıkarmamamız lazım doktora dahi gitmemesi lazım 🙈😂😂
ozgeserin tugba-yusra ben kestirdim canım kesinlikle hurafe kafana takma inan uzun saç ızdırab oluyor hamilelikte heleki sıcaklarda hiç çekilmez. Kendimize zor bakıyoruz hamilelikte bide saçla uğraşmak gerçekten zor
CoolMamaMode tugba-yusra tamamen söylenenler hurafe şaman inancı yok saç kesilirse çocuğunda ömrü kısa olur filan .. ben kestirdim daha da hızlı uzadı yani keşke daha da kısa kestirseymişim normalden hızlı uzuyor saç tırnak filan . Şimdi bi de yaz hurafelere inanıp sıcakta boğmayın kendinizi bence . Bebiş doğduktan sonra vakit olur olmaz şimdiden kestirdim ben
tugba-yusra Elifburkiii çok fazla uzadı baş edemiyorum artık havalarda sıcakladı ne yapsam bilmiyorum
2cocuk2kopek tugba-yusra uzadı canım doğumdan 5 gün önce küt yapmıştım 2 ayda falan tekrar göğüs hizama gelmişti
maihayal Ben mart ayında kestirdim saç dökülmesi olmadığı için uzadı bile, siz de kestirin bence bu sıcakta sonra bir de bebekle uzun saçla baş etmek zor olur
tugba-yusra CoolMamaMode doğru söylüyorsunuz tırnaklarım gerçekten çok çabuk uzuyor saçlarımı da kestireceğim gerçekten bunaldım hergün duş al kurut birde kabarıyor tam oturup ağlamalık yani
ozgeserin tugba-yusra Allahın izniyle Rabbim sağ salim yavrunu kucağına almayı nasip etsin canım. Dünyada eğer yiyecek ekmeği varsa miniğinin herşey boş o bir şekilde tutunur hayata 🥰
tugba-yusra ozgeserin aminnnn inşallah çok teşekkür ederimmm Rabbim isteyen herkese nasip etsin herkesin çocuğunu korusun 🙏🏻❤️