Dmttthemum benımde bu ikinci gebeliğim beni aradılar sağlık ocağı aşı var diye yeni aşı dedı olmak mecburi mı dedım evet dedıler oldum bende kızım 2 yaşında şuan 32 haftalık hamileyim 27 haftalıkken oldum aşıyı bende şüphelendim korktum doktora sordum olman gerekiyor dedi oda çok şükür bir sıkıntı yaşamadım