Seltun doktorum kararı bize bıraktı açıkçası. İstersen bekleyelim bir hafta daha dedi ama rahmim çok yukarıda, açılma sancı vs herhangi bir belirti yok bebeğin kilosu ileride ve ben birkaç gündür yoğun anksiyete geçiriyorum. Bir hafta sonrasında normal doğumun garantisi yok yani ve çatı muayenesinde aşırı kastım kendimi hiç istemiyordum sezaryen ama sanki böylesi daha iyi olacakmış gibi hissettim yarın da eşimin doğum günü gün olarak o yüzden yarını seçtik 🥹