Glsmshn Benimde bat 23 bu sabah erken gebelik yaptım bişe çıkmadı. Aslında perşembe günü direk kan vermeyi düşünüyorum da nasıl dayanırım bilmiyorum
Beril63 melly1 benim de bat 25-26 inşallah hepimizin gönlüne göre hayırlı ve sağlıklı sonuçlar alırız
seynepon Benimde bat 23 planlı ilişki yaşadım adet gibi sancılarım var birazda bel ağrım pazar günü test yapmayı düşünüyorum
Sny_hkn10 Benim de bat 24 bekleyeyim burada ☺️ dayanabilirsem pazar günü test yapmayı düşünüyorum cuma da yaparım belki. 🤓
Aysgl97 Benimde bat 23.Adet geçerse test yapmayı düşünüyorum. Her ay tüm belirtileri yaşayıp negatif görüyorum çünkü