Meldadlk Kızlar doktorum 50 mg şeker yüklemesi testi istedi bende düzen labavotuvarını aradım tok olmanız sorun değil dedi internette baktım hep aç gidilmiş bilgisi olan varmı?
Cnkglsn Meldadlk aç gideceksiniz önce aç kan alıcaklar sonra glikoz u içiceksiniz 1 saat sonra yine kan vericeksiniz birde 2 saat sonra
NimetSa Meldadlk devlette de istiyorlar mı canım bu testi bilgin var mı ben mi söyleyim doktoruma çünkü bana demediler böyle bi test yapılacak diye
DeryaOguzhan Meldadlk ben aç gitmiştim. Tok gidersek bir de üstüne glikozu içersek e şekerimiz kesin yüksek çıkar ki 🤔
Aselimask Canım ben şu an yaptırıyorum bana aç gel dediler kanım alındı daha sonra şekerli suyu içtim şimdi bir saat sonra tekrar kan vermeye gideceğim bekliyorum ama aç olunması lazım hep öyle deniyor
Momma Gece 10dan sonra bir şey yemeyin yazıyordu nette ben dayanamayıp 12de bir muz yemiştim ama hastaneye gittiğimde geceden beri bir şey yemediniz dimi diye sordular. Siz yine de bir şey yemeden gidin olayı o zaten.
Meldadlk NimetSa bildiğim kadarıyla 24/28 haftalar arası içinde doktor kendisi istiyor devlet özel farketmez bir sor istersen doktoruna yinede
ElifLeyla Meldadlk aç olması gerekiyor ben de yaptırdım 50mg doktor aç sabah gel dedi içmeden önce kan alındı içtim bir saat sonra tekrar kan alındı