Dlraa1 Merhaba ben 31 haftalık hamileyim, şu iki gündür sağ elim çok uyuşup karıncalanıyor ve uykumdan uyandırıyor. Bunu yaşayan varmı ? Sıkıntılı birşey mi ? Kontrolüm salı günü o yüzden sizlere danışayım dedim.
Busramnida Dlraa1 ay bende aynı şeyleri yaşıyorum 34 haftaya gircem 2 haftadır falan aynı şeyleri yaşıyorum çözümü nedir bilmiyorum ödem toplamaya başladım herhalde ondan diyorum ben
canssam Dlraa1 37. Haftamdayım sağ el uyuşması ve karıncalaması var bende de sinir sıkışması da oluyo doktor nırmal demişti benim ki erkek😂 en zorlayan şey şu zamana kadar buydu
panikprenses canssam ben de 38den selam hala devam ediyor 😬 dogumdan bir sure sonra daha devam edip bitiyormus sukur hepsi odemden kizlar