kutaymoms Kızlar bugün tam 37+0 olduk kontrolüm vardı doktorumla doğum hakkında konuştuk sezaryene karar verdim, 38+6ya 25 hazirana gün aldık🐣 tabi oğluşum öncesinde gelmek istemezse🥹🥹
6hilal_akin1 kutaymoms rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.Benim oğlum da 25 Haziran’da doğmuştu