12.haftaya kadar folik asit kullandım daha sonrasında demir , d vitamini (içinde k vitamini de var ) ve multi vitamine başladık 26. Haftadayım hala devam ediyoruz bir kısmına emzirirken de devam ediliyor , doktorunuz çok yoğunsa daha önce konustugunu düşünüp unutmuş olabilir yoksa bunları hemen hemen her doktor öneriyor