af_ kızlar 6+5 teyim kalp atışı henüz duymadık pazartesi devlette randevum var sizce özel klinik takibine de hemen başlayayım mı? siz nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz😍
Seyma63_ af_ ben keseyi ve kalp atışını özelde duydum sonra ki ay tekrar kontrole özele gittim herhangi bir sorun yoktu ondan sonra devlette iyi bir doktor bulup ordan devam ettim 2li tarama testi be detaylıyı da devlette yaptırdım şuan 27 haftalık olduk
af_ Seyma63_ şöyle biraz kanamam oluyo lekelenme falan ilk devlette gördük biz keseyi ama olumsuz bi durumda ulaşamıyoruz o yüzden nasıl yapacağımı bilemedim