Selam kızlar 1 buçuk aylık bir bebeğim var ve havalar aşırı sıcak bundan dolayı canım çok gazlı içecek (kola gazoz vs) istiyor ve bugün dayanamadım bir bardak içtim acaba gerçekten bu gazlı içecekler bebekte gaz yaparmı ve soğuk sular da bebeği rahatsız edermi ?