6+3 hamileliğim, pazartesi doktora gittim bundan önce hep alttan bakıyordu keseyi öyle görüyordu, bu hafta gittiğimde ultrasyonla gördü. Büyümüş kese evet dedi ama bebek oluşmadı henüz. Normal mi? Bundan önce 2 kere kürtaj oldum birinde kalbi durmuştu birinde de kese dağılmaya başlamıştı. Şimdikinde her ihtimale karşı bana kan sulandırıcı iğne, aspirin ve fitil verdi. Ama çok teredüütte kaldım şimdiye kadar belli olmaması normal mi. Aynı durumu yaşayanlar var mı. Paylaşırsanız çok sevinirim.