Merhabalar anneler 1 haftalık bebeğim var 3 günlükken sarılık başladı mama takviyesi başladık ışık tedavisi aldık şükür şuan iyiyiz benim sorum acaba mama gaz sancısı yapıyor olabilir mi hazır suyu kaynatıp ılıtarak mama hazırlıyorum yiyor bu gaz sancısına sebep olabilir mi yatarken ayaklarını karnına çekiyor ağlıyor ama acliktan değil doktorum 2.5 saatte bir beslememi söyledi