Hsnanr merhaba ben bugün perinatolojiye göründüm. kadın doğum doktoru proteinden zengin beslen demisti dikkat ediyorum vs dedim, perinatoloji doktoru da yok beslenmeyle alakası yok beslenmeyle alakalı olsa şunu şunu ye derdik düzelirdi sizin yapabileceğiniz bir şey yok dedi. baska bir sey de söylemedi sadece takibe alıcaz dedi. beslenme konusunda kendinizi kötü hissetmeyin diye yazmak istedim perinatolog görüşü beslenmeyle alakasız olduğu yönünde