gevezeyazar1 Kızlar shein den alışveriş yapan var mı acaba çok güzel şeyler var ama cesaret edemiyorum alıp memnun kalan var mı
Herseydenbiktim gevezeyazar1 Shein değil de Temudan genelde çevremde alıyordu ama spora gittigim zamanlarda sheinden tayt crop alan baya vardı, memnundu. 🎀
Sevinc44 gevezeyazar1 aldigim birkac pantolon güzel çıkmıştı. Ev eşyaları(bazıları), telefon kiliflari, takılar falan güzel ama kıyafet genel olarak çöp bence, çoğu polyester iyice inceleyip almanız gerekiyor.
Ebru_ebru gevezeyazar1 Shein , Temu , Amazon sürekli yapıyorum alışveriş beğeniyorum sheinden kıyafet almadım ama o konuda bir şey diyemiyorum