Gamzenurteke Kızlar 9+2 hamileyim ama akıntı oluyor doktor normal olduğunu söyledi ama nedense içim rahat değil. Bu sorunu yaşayan var mı ? Bir süre sonra geçti mi acaba
Asya1122 Gamzenurteke akıntı kokusuz peynir kesiği gibi mi. Normal öyleyse yoğun kokulu falan ise enfeksiyondan şüphelenir doktor . Bu da riskli durum olur. Benim de çok var 33 haftadayim bütün testler temiz ama dediğim gibi peynir kesiği gibi kokusuz bir akıntı
Nurtuba4160 Gamzenurteke Bende 12 haftalık gebeyim sabah akşam değiştiriyorum iç çamaşırını kokusuz sarı beyazsa sıkıntı yok
Emelcannn Gamzenurteke bende 24 haftalık hamileyim hala akıntım var doktor normal olduğunu söylüyor korkma canım çevremdeki hamile olan arkadaşlarım da öyle
Esiilaa Gamzenurteke benım ilk haftada basladı su an 34. Haftadayız tam gaz akıntılarım devam edıyor gebelıkte hormon degısımlerı rahmın buyumesı vs hepsının yol actıgı normal bır donguymus bu akımtı eger kokulu ve rengı farklı ıse tahlıle kültürle bakılır yoksa normal gun ıcınde bıle ıc camasırımı ben degıstırıyorum bazen o fazla gelıyo son aylarda iyice arttı ama yapıcak bısey yok dogal surecın bır parcası
C01_ Benim sadece ara ara geçip geri geldi 36. Haftaya girdik hayla aynı bi sıkıntı olmadı şükür içinizi herzamn ferah tutun birşey olmaz ☺️☺️
kubraa_35 34 e giriyorum o akıntı bitmiyor ve sonlara doğru artıyor , akıntı dışında başka vajinal bir sıkıntın yoksa normal , hormonal
meatak Gamzenurteke Akıntı normal yoğun ağrı ve kanaman olmadığı sürece korkacak bir şey yok, rahat öp 🌸✨️