Bu haftaya kadar aynı doktorla ilerledim özel hastane takipliyim doktorum hiç bir açıklama yapmadan hastaneden ayrılmış o kadar üzüldüm ve şaşırdımki ömrümde ilk kez böyle bir şey duydum, gördüm daha hiç hastasını bırakan bir doktor görmemiştim özellikle özel hastaneden bahsediyorum, kendisini hem seviyordum hemde çok güveniyordum ben şimdi böyle bir durumda tabii ki mecburen başka bir doktora geçeceğim ama kendimi çok savunmasız, yarıda bırakılmış hissediyorum acaba diyorum bu haftadan sonra herhangi bir doktorla nasıl ilerlerim böyle bir şey yaşayan gebe arkadaşlarım varmı varsa yazarsa çok sevinirim🫣🥹