Sizdenbirii1 Kızlar iğneyi ben akşam 7 de vuruluyorum bugün doktor hap da verdi yatarken içebilirsin dedi siz hangi saatlerde içiyorsunuz arasında 12 saat falan olmasına gerek var mı
tahamommy Sizdenbirii1 aradaki saat o kadar önemli değil ama doktor bana iğneyi öğlen hapı akşam al dedi
Sizdenbirii1 tahamommy dün 7 de vurulmuştum iğneyi şimdi 1 de vurulsam bişi olur mu acaba akşam da hapı alsam
C01_ Biz iğneyi sabah 9 da vuruyorum hapı gece 9 da içiyorduk 32. Haftadan sonra hapı kesiyorlar ama iğneyi devam ediyoruz 36. Haftaya girdik doğuma kadar devam denildi