Tansiyonu falan da düzenliyormuş, ben kilolu ve 35 yaş olunca kullan dedi hem tansiyonu düzenler hem pıhtıyı önler dedi. 32. Haftada bırakıp iğneye geçecekmişiz. Hiç bir sorun olmasa bile kullandıranlar var diye biliyorum. Kötü birşey değil demekki. Bu arada doktorum prof ve perinatolog