Kontess Kızlar juno yatak ve ana kucağı ne zaman kullanılır bebeğim daha 8 günlük ana kucağı yenidoğanlarda kullanıma uygun mu? Bebeğimi sırt üstü yatırmak istemiyorum kusmaması için yan yatırıyorum genellikle juno yatağın ortası eğilimli zaten düz yatırmaya uygun ama ona rağmen yan yatırıyorum içinde küçücük kalıyo biraz daha ilerleyen zamanlarda kullansam zaten max 4 aya kadar kullanılır diyolar anlamadım ne yapacağımı
byk0606 Ana kucağınız manuelse en alt kademede yatırabilirsiniz, junoyuda aynı şekilde. Max 4 ay denmesinin nedeni bebek büyüdüğü için juno küçük geliyor bebeklere ondan. Yoksa boyutları uygunsa 6 ay da kullanırsınız.
aslydmr Yeni doğan bebeği yan yatırmamanız gerekiyor zemine düz yatırıp sadece başını yan çevireceksiniz. Yan yatırmak risk teşkil eder juno yatak zaten reflüye bağlı boğulma riskini azaltmak için tasarlanmış yeni doğandan itibaren kullanılabilir.
Kontess aslydmr sezaryen doğum olduğu için dikişlerimden kaynaklı eğilemiyorum bebeği emzirip anneme veriyorum o yatırıyor annemde yan yatırmak daha doğru diyor sırt üstü diye biliyorum bende ama anlatamıyorum işte 😞