Merhaba. 6/7. Haftada kese tipinden ve 12. haftamda ultrason görüntüsünden bebeğime cinsiyet tahmini rica etmiştim forumdaki arkadaşlardan.
6/7 haftalıkta ilk olarak @ZeynepDuru17 erkek demişti genellikle diğer arkadaşlar kız demişti. 12. haftada erkek diyenler çoğalmıştı.
Bulabildiğim kadarıyla erkek diyenler : @ZeynepDuru17 , @Maviss718 , @Meltemanneolsun , @Hayatmavii16 , @hayalperest2310 , @Ranni
Gün hesaplaması yaparak tahmin yapan arkadaş @Ozgeliz de erkek demişti. Teşekkür ederim.
12 haftada kız diyen arkadaşlar sizlere de teşekkür ederim
@Sevdam74 , @Eymenkuzusu , @Elamomy , @1Ali , @Nurellaaaaaaa1212
Chat GPT ye de sormuştum çin takvimi rus takvimi japon takvimi maya takvimi o yöntemi bu yöntemi toplamda 18 farklı yönteme cevap vermişti ve hepsinde KIZ demişti :) Allah ne nasip etmişse o oluyor.
Allah herkese sağlıklı , hayırlı evlat nasip etsin.