Merviiss Kızlar prof a geldim perinatolojiye bana suyun çok az 2 hafta beklese yeter dedi 34 haftaligim normal suni verecek sandim dedi ki hayır sezaryan. Ve ücretli dedi tıp fakultesi riskli gebelik olup nasıl ucret talep ediyor kafam çok karıştı baktım herkes normal olarak yapmış şu azalmasında
AnayimBenAna_ Merviiss üniversite hastanelerinde doğum zaten ücretli bildiğim kadarıyla ama yanlış bilgilendirmiş olmiyim yinede. Ve evet benimde çevremde suyu azalan kişiler tutulabildiği kadar tutulup sezaryene alınıyor.
Sedanyn Merviiss bende yarın bu durumdan dolayı doğuma alınıyorum ama benimki makat geliş olduğu için sezaryen dönmüş olsaydı suni verip normal deneyeceklerdi çünkü ben normal doğum istiyordum suyunuz kaç ml miş söyledi mi bu arada bizim buralarda da üniversite hastanesinde ücret alıyorlar doğuma giren doktora göre de değişiyor diye biliyorum
Cmleszr Evet üniversitesilerde yani bizim burda Düzce’deki üniversitede sezeryan doğum ücretli oluyor cüzi miktarda ama benim Sakarya üniversitesinde perinatoloji doktoru girdi doğuma ve para odemedik ücretsizdi ve aynı sebepdendi
Merviiss Sedanyn ya 10 cm dedi sonra 10 dan az dedi baş geliş benim doğuma da uyugun kac haftaliksiniz para için yapıyor olabilir mi çok canim sıkıldı ilk dogumum da azdı şu normal dogum.yaptim
Sedanyn Merviiss Yarın 36 oluyorum benim suyumda uzun süredir az ama en son gittiğimde doktorum zar zor 50 ml ölçtü ve çocuğu riske atmamak için almanın daha doğru olduğunu söylüyor zaten özel hastaneye gidiyorum doktorumada güveniyorum para için yapacağını sanmıyorum çünkü 2 hafta sonrada doğum yapsam özel olduğu için yine para vereceğim ama siz güvenmiyorsanız başka doktora da gidin tabi
MinikBrokoli Bizim buradaki Tıp fakültesi de ücretli , özelde doğum 35-45 bin iken, Tıp Fakültesinde 25-30 bin arası
Merviiss MinikBrokoli ooo ne kadar pahalı ya şaka gibi riskli gebelik keyfimden değil arkadaşlarım ücretsiz oldu hep sezaryan
Merviiss Sedanyn ya 1 hafta önce hersey nornaldi başka doktor hersey yolunda dedi kafam ondan karıştı