Arhez20 ben hamile kalabiliyordum ama yaşamıyordu. Son kaybımdan sonra 1 sene hamile kalamayınca tüp bebeğe karar verdik tüp bebek öncesi rahim filmi şarttı o yüzden çektirdik ve tüplerim açık çıktı. Çekildiği ay korun ilaçlı olduğu için korunmalıymışız. sonraki ay tüp bebeğe başlayalım dedi doktor biz de o ay korunduk sonraki ay yani korunmadığım ilk ay hamile kaldım tüplerim açık olmasına rağmen. Belki de içeriyi temizlediği için hamileliğe hazırlanıyoruzdur. Tüp bebek doktorum olmayan doktor zaten bana rahim filminden sonra 2-3 ay normal yolla dene demişti dediği oldu.