Denizgiller 2.gebelik günümüzü aldık 38+1 oluyorum su fazlalığı var diye beklemeyeceğiz sizde durumlar ne? Görenler bir hayır duası bırakırsa mutlu olurum😇🥹
BusraUfuk Bende 38+1 im , ne zaman gelecek kizimiz bekliyoruz . Tam dogurmak istedigim tarihte dogum yapiyorsunuz 🥰 insallah benimde 23 unde gelir
Denizgiller BusraUfuk ya inşallah özel bir nedeni var mı ben ikizlerden sıyrılıp yengeç olacağı için bi tık mutluyum😅
BusraUfuk Denizgiller tam sebebi bu 😂 yengec olsun istiyorum bende . Esimde ikizler annemde ikizler Yoruyorlar beni 😂 bari kizim yengec olsa
Denizgiller BusraUfuk yaa bende istiyordum yengeç olsun ablam ikizler ben anlaşıyorum ama ben anlaşmak istiyorum diye🤪 inşallah bekler de planlanan gibi olur