Elffsrht bende de hamileyken çıktı şubat ayı gibi baya rahatsızdım, ateşle birlikte uçuk atmıştı. İzi kaldı hatta 1 ay geçmedi. Doktor iz sadece o sıkıntı yapma demişti.
Yenidogan için tabi ekstra tehlikeli seni çok iyi anlıyorum ama izden bir sey olmaz ki anneniz de ne güzel anlayışla karşılayıp geçirmeye falan calismis. Rahat olun lütfen 🌸