Rukiyeinci94 Ayse_ylmz Benim bebeğim gibi çok arada bi pozisyon olmuş.Başka açılarda da bacak arası böyle dolu görünüyor mu ? Doktor yorum yapmadı mı ?
Rukiyeinci94 Rukiyeinci94 Kendi doktorum kız dedi en son.16.30 da randevum var bu sefer öğrenirim net bir şekilde inşallah.
Rukiyeinci94 Ayse_ylmz Hurafeler doğruysa benim hepsi kız belirtisi 17.haftamdayım kusuyorum midem bulanıyor tansiyonum düşmüyorum cildim değişti falan ama hurafe işte.Oğlumda hiç böyle olmamıştım bakalım bende merak ediyorum.
Ayse_ylmz Rukiyeinci94 benimde doktor 12. Haftada erkek dedi 15. Haftada da erkek dedi 19. Haftada gidicez bakalım sonra detaylı ultrasona gidicez ama hamilelik ile tek alakam göbeğimin olması başka belirtisi yok 😅
Rukiyeinci94 Ayse_ylmz Benim çok şükür bugün belli oldu.Kızım olacak Allah nasip ederse.Bir oğlum vardı birde kız olmasını çok istemiştim.Hurafelerin hepsi tuttu bende🥰