gbdl2023 İzmir’de detaylı ultrason nerde yaptırdınız ya dokuz eylülde profesöre gidiyorum çok yüksek fiyat verdiler daha uygun var mıdır acaba nerelerde yaptırdınız
Deletedmom254 gbdl2023 prof. sabahattin altınyurta yaptırmıştım, 5500 ödemiştik nisanda çok detaylı bakıyor, pek konuşkan değil ama çevremde herkes kendisine gitmişti çok güven veriyor detaylı bakıyor benim için önemli olan buydu 🌸
Katziece gbdl2023 ben recai soner öner’e gitmistim 5.500 falandi diye hatırlıyorum. Yakın zamanda gittim. Cenk Gezer ile arasında kalmistim recai beyin sekreteri daha iyi bilgilendirdigi için ona gittim. Çok pamuk gibi bir adam değildi ama her şeyi detaylica anlattı. Ama güler yüzlü birisi değildi tekrar olsa ben cenk bey’i denemek isterdim