ynzl Selamlar güzel annelerrr 🥰🥰 Kaç haftalık oldunuz, bebişlerin isimlerine karar verdiniz mi? Bizim cinsiyet bile belli olmadan erkek olursa diye ismi belliydi: Ateş 🥹❤️
minikmucizemm__ ynzl ynzl doktorum kıza benziyor dedi ben yinede erkek ve kız isimleri bakıyorum kız olursa Hazel Erva Erkek olursa Hazar Göktuğ
Sevda_kygszz Alpker 34+2 haftalik hamileyim oglum olacak allah izin verirse Tuğkan ismine karar kildik saglikla gelsin oglum🥹💙
Duygu027 Alpker Enesler çok yaramaz haberin olsun benim kardeşim ve bir kaç tanıdığım Enesten biliyorum
G12s_18 ynzl Kız olursa Doğa Erkek olursa Alperen olabilir tabi fikrim milyon kez değişebilir ilk kızımın ismi güneş 🤣
Sydaaslan Htcilbay kusura bakmayın lütfen uzmekte değil niyetim ama atlas bile iyi ama Arel bence absürt anlamida gectim erkek çocuğu boş bı isim geliyo tekrar kusura bakmayın ama çocuk bile sorgular büyüdüğünde Arel dedeyi geçtim Arel abi dahi uymuyo 🙏🏼🤷🤷🤷
plajterligi Htcilbay benimde ilk oğlum Asil Yiğit 2. İçin Arel Efe düşünüyoruz☺️ Türkçe kökenli anlamı güzel bir isim, Asil-Arel / Yiğit-Efe uyumu da hoşumuza gitti, isimleriyle yaşasınlar 😍
edabolukbasi3- ynzl 21+3 cinsiyetimiz henüz net değil göstermiyor kendini kız olursa eşim kendisi koyacakmış söylemiyor erkek olursada Metehan 🌺
KAANMOMY ynzl KAAN olucak inşallah😍♥️ Arkadaşımın soyadı Türk oğluna Ata ismini koyuyor🙂↕️ aslında benim hayalim buydu nasip olmadı🥰
Sayoss ynzl 18+3 haftalığız doktor büyük ihtimalle erkek dedi kız olsaydı inci istiyordum erkek için hala karar veremedik 😅 büyük oğlumun adı Emir 💙
delibirhatun297 ynzl 33. Haftaya girdik bugün, güzel kızımızın adı Allahın izniyle Alya İlayda olacak 🥰