Minikcivciviimm BaharU hangi doktorlara gittiniz memnun kalmadiniz? Bende yeni ogrendim sali gunu icin tıpta nevin sagsozden randevu aldım ama nasil bilmiyorum
BaharU Minikcivciviimm ben çok sevemedim o doktoru özelde tekin kaleye gittim o yine biraz daha iyi özel yaşamda Gülçin hanıma gittim onu da sevemedim şimdilik Berk uygurdan devam
deryakrky BaharU bende berk uygur hocaya gidiyorum şuanlık gayet memnunum son haftalarımdayım zaten siz hangi haftadasınız