Postmodernmom canım benim de ilk kızımda da hiç bir sorun yoktu şuan 4 yaşında
1.5 yıldır çocuk düşünüyoruz bu zamanda 2 dusugum oldu genetige gittim hemorolojiye gittim yüksek oranda pıhtılaşma çıktı doktora dedimki madem pıhtılaşma sorunum var ilk kızımda niye bunları yaşamadım dedim oda dediki başka bir geninde sonradan oluşan bı pıhtılaşma sorunu var dusuklerim ondan kaynaklıdır dedi
Yani genetik gelenler var sonradan okusanlarda olabiliyormus
O yüzden bana ecopirin vermişti 3,4 ay kullandım hamile kalamadim bu ay kullanmadım ovulasyon ile takip ettim günlerimi değerlendirdim bol bol havuc yedim badem fıstık fındık falan
Birde 3 gün erken yumurtladim
Sat 22-28 Mayıs yumurtlama 1 Haziran çatlama 2 Haziran
Bat 19 haziran
Ama erken yumurtladigim için sanırım olursam erken adet olucam
Ama ben umitliyum ya 💞🤣