oznuraydins Kızlar şekerim düşmediği için bana günlük bir doz olacak şekilde insülin başlandı çok stres yaptım ya hiç böyle beklemiyordum tokluklar iyi şimdi de açlıklar çok yükseldi😞
Basakparlar oznuraydins açlıklar için 58 doz vurmama rağmen hep 100 120 130 bazen 150 çıkıyor sabahları bunu düşürmenin tek yolu hiç kilo almamak ve aç kalmak bilginiz olsun buda mümkün olmadığı için malesef yüksek çıkacak hele ki ileri haftalarda hiç önüne geçilmiyor
oznuraydins Basakparlar Ya aslında ilk diyet vermişti ne güzel her şey iyiydi şuanda uymama ve gerçekten aç kalmama rağmen düşmüyor çok saçma değil mi normalde şekerim de yok benim gebelikte çıktı pcoslu olduğumdan dolayı 🥹😞 hayır bide sağ Salim zamanında doğurabilsek erken gelecek diye ödüm kopuyor
Nur124 Basakparlar merhaba sanirim doğum yapmışsınız sağlıkla büyütün insAllah hamilelikte insüline rağmen açlık -tokluklariniz kaç çıkıyordu acab birde bebek haftasından önde gidiyor muydu?
Basakparlar Nur124 evet 4 hafta öndeydi açlıklarım 120-160 arası çıkıyordu tokluklarım da 150- 300 arası çıkıyordu ama ben en yüksek dozu kullanıyordum birde önceden vardı şekerim