Sybabyss Dün post paylasmıştım girip görebilirsiniz bugün birdaha ?? Koydum hala cevap yok çok sinir bozucu değilmi
Alya05 Sybabyss arayın isterseniz Dünden beri cvp vermemişse ya çok yoğundur görmemiş yada umursamıyor cvp vermiyor
Ftm2025 Sybabyss numarasını kendisi vermişse size ve istediğinizde ulaşabilirsiniz demişse arayın dönmesi lazım ya da sekreterine ulaşın
Dadas Sybabyss hadi bir kaç saat cevap vermezse anlarım da dünden beri sorunuza cevap vermeyen doktora ben gitmem daha valla 🤷
Morrinah Doktor birkaç saatten fazla yazmazsa bana doktoru ararım doktor direk mesaj attığımı anlar meşgule atar beni mesajıma cevap verir öyle yap istersen
Sybabyss Dadas ay bende acayip sinir oldum sinirlerim çok bozuk haftaya doğumum var nasıl gitmeyimki napacağım bilmiyorum
Dadas Sybabyss dünkü postunuza yeni baktım tabi doğuma kadar ona gitmisseniz insan bırakmak istemez. O zaman arayın bence birde birde sesli konuşmuş olursunuz 🌸 sağlıkla kavuşun yavrunuza 🤲❤️
Abbak0133 Hayır sen üstüne düşmüyorsun zaten önemli kafana takılan bıseu olmasa durduk yerde neden mesaj atasın bakmak zorunda dr hadi gün için yoğundur anlarım ama sekreterı döner konuşur cevap verir ara dırek bence yani ben olsam dayanamaz çoktan arardım 😊