Yok hayır korkmayın bende o zamanlarda korkmustum doktor her zaman hareket edıcek dıye bısey yok dedı uyuyor dedı özellikle sonralara doğru siz hareketleri görün kemıklerı sertleştiği için dönerken ayaklarını uzatırken can acıtıyor o yuzden korkmayın aklınıza kötü şeyler getirmeyin isterseniz çikolata ve vişneli meyve suyu için sol tarafa yatın hareket eder