ogretmenanne2407 Merhabalar arkadaşlar bugün çatı muayenesi olacağım bebek biraz iriydi doktor 40 haftaya pek bırakmak istemiyor o yüzden. Sancım vs yok düzensiz kasılmalarım oluyor sadece. Açılma çıkabilir mi muayenede yaşayan var mı?
Seltun ogretmenanne2407 Merhaba, dün doktora gittim bende de yok açılma. Sancı, ağrı da yok. Alt tarafta acı hissettiğim açılma olabilir mi diye sordum ama Sancı ilr birlikte acı oluyor dedi doktor🤦♀️ Benim de kg sınırda bebeğin 4 olursa sezeryan olur dedi. Bakalım hayırlısı
Beno ogretmenanne2407 son muayenede 1 cm demişti doktor aradan bir hafta bir gece uyandım hafif kramplarla başladı sancım hastaneye gittiğimde 6 cmdi açıklık.ama altı cm gelene kadar öyle pek bişey hissetmedim açıkçası. Kızım üç buçuk yasinda Ve galiba şuan tekrar hamileyim 😂😂😂
ogretmenanne2407 Seltun aynı durumdayız sanırım yarın 39 haftaya gireceğiz doktorda eğer gelişimi aynı giderse 40q bekletmeden suniyle vs doğumu başlatırız dedi bende bi umut belki gittiğimde açılmam olmuş olur diye dua ediyorum hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler
Gecegunesi Seltun ama neden 4 kiloda sezeryana alıyorlar ki , bende ilk doğumdu oğlumu 4 kilo doğurdum doktorumda biliyordu ama çok güzel yaklaştı öyle ki dikiş vs de olmadı , yani çok anormal bi durumunuz yoksa doktor önemli bir durum bence
Seltun ogretmenanne2407 açılmayı el ile kontrol etti hiç rahatsız etmedi. Çatı muayenesi de önveki haftalarda yapmıştı ondada aşırı bir acı olmuyor. Nişan geldiinde başka bir doktor baktı açılma var mı diye 35. Haftaydı galiba ondada acı hissetmemiştim. Sanırım biraz rahat olup kasmamaklada ilgisi var. Oradaki kaslarda gevşiyor herhalde daha rahat oluyor. Hatta kendi doktorum bunda rahat olamazsan vajinal doğumu nasıl yapacağız demişti ama rahatsız hissedirecek bir tarzı yoktu.
esmaugurrr ogretmenanne2407 bende dün muayene oldum hem açıklık var mı hemde gelen bebeğin suyu mu diye baktı doktor çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı cinselliğin ilk gecesi gibi bişey ve çok daha kısa sürüyor emin ol kasmamak önemli
caglasb Bende de agri aci sanci yok 1-2cm kadar açıklık varmış düzenli sancilarim varmış ama ben hissetmiyorum39+1 oldum. Acikcasi sezaryenden de normalden de korkuyorum ama son dakikaya kadar bekliycem agrilarin siddetini vs gormek istedim dayanamazsam ameliyata alirsiniz dedim. Açıklık var bebiş çok şükür iyi sancilar düzenli ama gelen giden yok nişan yok suyum gelmedi. pilates topuyla hareket vs yapiyorum anca evde