Bende manuel de var, elektrikli de var, eller serbest de var. Doğumdan önce Lansinoh elektrikli almıştım. Sezaryen oldum ve sütümü getirmek için işimi baya gördü. Sonrasında da sağdım. Ama beni koltuğa ve elektriğe çok bağladığı için gidip Mochi eller serbest aldım hala onu kullanıyorum çok memnunum hatta 1 tane daha mı alsam aynı anda sağarım diye düşünüyorum. Manueli de sırf birini sağarken diğerinden akanı toplamak için aldım ebebek markasının fena değil ama devamlı yapılacak şey değil.