Doneeeozbek73 Haftamdan beri kasık ağrısı bel ağrısı var 6. Haftamdayim mide bulantısı aşerme felan yok endişeleniyorum bu normalmi ?
aysetcdmr_ Doneeeozbek73 bence gayet normal herkeste mide bulantısı olmuyor ki zaten benimde aynıydı o herkeste olan belirtileri yaşamadım hiç kafana takmamalısın
Gahana Doneeeozbek73 benimde 6 haftalık karnım çok ağrıyor kasık ağrım oluyor arada mide bulantısı yok ama midem yanıyor
r_deniz Doneeeozbek73 ben ilk çocuğumu doğurmasam hamile olduğumu bilmiyordum hiç bir belirtim rahatsızlığım olmadı ne güzel işte umarım 9 ayı sorunsuz geçirirsin
maihayal Benim de ilk haftalarda bulantı yoktu hiç normal mi acaba diye düşünüyordum sonra 7. haftada bir başladı 16-17ye kadar devam etti zorladı baya, herkesin bulantısı olmayabilirmiş endişe etmeyin tadını çıkarın bence bu anların☺️
buketunlu Benimde öyle ilk 6 hafta yoktu 7. Hafta da bi başladı hala perişanım ne bulantım bitiyor ne kusmam 15 hafta olucam bir iki güne
Afirel Ne güzel işte kız daha ne istiyorsun ben 40 haftaya geldim hala bulantım var çok istiyorsan sana göndereyim ☺️☺️