Merveebuluttt canım dikiş atıldıktan sonra sürekli düzenli ölçüm olmuyor zaten artık dikişin de ötesinde yapılabilecek bir şey yok çünkü o yüzden ölçünün üzerinde pek durulmuyor serklajdan sonra, sadece dinlenme sürekli yatma VS gibi şeyler yapmaya devam edin ben öyle yapıyorum hiç kalkmamaya özen gösteriyorum :) ilaçlarımı düzenli kullanıyorum bir şekilde yata yata da olsa geçiyor zaman sonrasında yorulamaya dikkat et